donderdag 25 januari 2024

Ook de Gelderlander bespreekt mijn boek in de wetenschapsbijlage

 


In de wetenschapsbijlage van afgelopen weekend bespreekt de Gelderlander mijn boek. "Zoektocht naar zingeving door de eeuwen heen." 

Dan kom ik toch weer thuis in de provincie waar ik vandaan kom: geboren en getogen in Bergh (Beek). Over zingevende activiteiten gesproken: het kasteel dat staat in Bergh (Kasteel Huis Bergh) is een van de grootste middeleeuwse kastelen van Nederland. Het heeft een fantastische collectie vroeg-Italiaanse kunst, waaronder een echte Duccio di Buoninsegna! Uniek voor Nederland. Kort voordat ik ging studeren in Utrecht heb ik er rondleidingen gegeven en ontzettend veel geleerd (in 1983). Op mijn achttiende ben ik definitief vertrokken.

Klik op de foto hierboven om het stuk te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten